Polityka zwrotów/reklamacji

1)Zwroty

SJeśli jesteś konsumentem, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

W pierwszej kolejności prosimy Cię o wysłanie do nas maila na adres zwroty@zaino.pl i powiadomienie nas o chęci zwrotu.

Zwracaną rzecz wraz z dowodem zakupu (fakturą) zwróć do nas niezwłocznie na adres: Zaino Małgorzata Nowicka, ul. Grudziądzka 71, 14-200 Iława.

Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki odesłane pod inny adres. Zwroty, które w związku z błędnym adresem zostaną do nas dostarczone po terminie, nie będą realizowane.

Zgodnie z obowiązujący prawem masz 14 dni na zwrócenie zakupionych przez internet towarów oraz odstąpienie od zawartej umowy bez podawania przyczyny. Bieg czternastodniowego terminu odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub z odbiorem w paczkomacie czy Poczcie Polskiej.

Do przesyłki zwrotnej należy koniecznie dołączyć formularz zwrotu, który jest do pobrania poniżej.

Formularz zwrotu

  1. Towar powinien być nowy, nie noszących żadnych śladów użytkowania. Towar nie może być wyprany.
  2. Towar powinien posiadać przyczepione metki producenckie oraz etykiety, być złożony, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony. Sprzedający nie odpowiada za wady powstałe podczas transportu.
  3. Koszt wysyłki ponosi kupujący.
  4. Do paczki powinien być dołączony formularz zwrotu, o którym mowa powyżej i który można pobrać poprzez kliknięcie. Paczka pozbawiona formularza jest paczką, która ciężko nam zidentyfikować. Z uwagi na ograniczoną możliwość zidentyfikowania takiej przesyłki, paczkę przesłaną bez formularza zwrotu w środku termin 14 dni na zwrot płatności nie będzie obowiązywał.
  5. Sprzedający zoobowiązuje się do rozpatrzenia zwrotu w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia zwrotu na adres podany powyżej.
  6. Na realizację zwrotu ustawowo mamy 14 dni roboczych.
  7. Zwrot liczy się od daty dostarczenia.

Wytyczne Unii Europejskiej dla konsumentów: Zgodnie z Artykułem 16(c) Dyrektywy 2011/83/EU Parlamentu Europejskiego wyjątkiem od prawa odstąpienia od umowy są towary wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub zindywidualizowane.

Wymiana towaru: Niestety nie ma możliwości przeprowadzenia wymiany bez zwrotu. W celu wykonania wymiany prosimy o przesłanie do nas paczki ze zwrotem i ponowne zamówienie interesującego produktu.

2) Reklamacje

Jeżeli okaże się, że zakupiony u nas towar jest wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. W pierwszym kroku najlepiej, jeśli wyślesz do nas wiadomość za pośrednictwem maila na adres: zwroty@zaino.pl. w tytule w pisując “Reklamacja” i opiszesz problem.

Następnie prosimy o uzupełnienie formularza reklamacyjnego. Znajdziesz go poniżej na tej stronie.

Towar oraz formularz prosimy o wysłanie w jednej paczce na adres: Zaino Małgorzata Nowicka, Grudziądzka 71, 14-200 Iława.

Na reklamację masz aż dwa lata od momentu zakupu.

W związku z wadą możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady lub możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub z odbiorem w paczkomacie czy Poczcie Polskiej. Towar powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny. W terminie 30 dni od daty otrzymania towaru. Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków zostanie zrealizowany przelewem bankowym. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Formularz reklamacyjny