Kilka słów o nas

Cześć Wszystkim! Nazywamy się Małgosia i Szymon i to my tworzymy dla Was Zaino. Jesteśmy  ze sobą od 2011 roku, a zgrane małżeństwo tworzymy od 2020 roku. Mamy zupełnie inne  charaktery, ale uważamy, że dzięki temu idealnie się uzupełniamy. I tak jest również w Zaino,  każde z nas odpowiada za inna część firmy.

Małgosia jest kreatywną stroną projektu, odpowiada za kontakty z Wami oraz  podwykonawcami. Szymon jest analityczny, robi research oraz sprowadza żonę na ziemie, kiedy  zajdzie potrzeba.

Jak możecie się domyślić uwielbiamy podróżować. Kochamy też niezależność. Dlatego w grudniu  2022 roku postawiliśmy wszystko na jedną kartę, porzuciliśmy etatowe prace i stworzyliśmy dla  Was Zaino

Historia

Mówi się, że wszystkie drogi prowadzą do Rzymu. Dla Zaino tam się wszystko zaczęło. To była  nasza pierwsza wspólna podróż, krótki city break, low costem z małą ilością euro w portfelu, ale  dużymi nadziejami. Przepadliśmy, a jeśli trafiliście na naszą stronę to pewnie znacie to uczucie.  Już w samolocie powstawały plany na kolejne wakacje, a te 4 dni w Rzymie, choć jeszcze nie  wiedzieliśmy, miały duży wpływ na nasze życie.

W dniu dzisiejszym czujemy się podróżnikami z dużym bagażem doświadczeń. W zależności od  rodzaju wyjazdu z dużą śmiałością na miejscu wynajmujemy auto, żeby zobaczyć jak najwięcej,  robimy po 20 tysięcy kroków dziennie, korzystamy z pociągów, hulajnóg, ubera. Wszystkimi  tipami, ulubionymi restauracjami, trasami wycieczek dzielimy się z każdy kto tego potrzebuje i  tylko chce nas posłuchać. Próbujemy zarazić tą miłością wszystkich na około. Bo zakochać się w  podróżach, w świecie, w odkrywaniu nowego to cudowne uczucie i jeden z piękniejszych rodzai  miłości.

Zaino po włosku oznacza plecak. Nigdy nie ukrywaliśmy, że to Włochy są naszym ulubionym  kierunkiem. Wracamy tam conajmniej raz w roku i zawsze kiedy lądujemy wiemy, że wróciliśmy  do domu. Zawsze podróżujemy tylko z plecakiem. Dlatego tak postanowiliśmy nazwać naszą  firmę.

Zaino jest marką, z którą my podróżnicy możemy się utożsamiać. Nie ważne czy lubisz morze,  góry czy jezioro. Nie ważne ile trwają Twoje podróże. To bez znaczenia jak często uda Ci się  wyrwać na wakacje. Nasze ubranie możesz nosić wszędzie: na wakacjach, na spacery, do pracy,  czy też po domu.